Balığa Gidiyorum filmi izle


Gösterim tarihi: 07 Eylül 2012 hdfilmfullizle.blogspot.com puanı: 7.2/10 IMDB puanı: 6.8/10 Yapım: 2012 Oyuncular: Alejandro Awada, Oscar Ayala, Victoria Almeida Tür: Dram, Aile Senaryo: Carlos Sorin Yönetmen: Carlos Sorin Orijinal İsim: Días de pesca Film Konusu : Balığa Gidiyorum - Días De Pesca İzle 52 yaşında alkolik birisi olsaydın hayatını değiştirmek için nasıl bir yol izlerdiniz? Macro gezici bir pazarlamacıdır. Alkolik ve hayatını değiştirmek isteyen kahramanımıza alkol yerine yapabileceği birşeyler olabileceğini anlatır. Danışmanını dinleyerek alkol yerine bir hobi olarak balık tutmaya heveslenir. Uzun zamandır görmek istediği kızını bulmak ve balık tutmak için uzun bir yolculuğa çıkar. Balığa Gidiyorum, Balığa Gidiyorum fll izle, Balığa Gidiyorum full izle, Balığa Gidiyorum hd izle, Balığa Gidiyorum izle, Balığa Gidiyorum online izle, Balığa Gidiyorum tek parça izle, Balığa
Share this article :

+ yorum + 1 yorum

15 Şubat 2017 07:04

Merhaba Kardeşim Ben SErcan web Tasarımcısıyım seo danışmanlığı yapıyorum aynı zamanda gezinirken siten ile karşılaştım daha güzel ve daha cazip tasarımlar uygulayabiliriz siten için aynı zamanda 3 gün içerisinde muhteşem paralar kazanmana Yardımcı olabilirim googlede en üst sıralarda bulunmak istiyorsan en kısa zamanda mail atmanı beklerim iyi günler Mail ADresim : sercangunduz911@gmail.com Hicbir ücret talep edilmeyecektir bu söylediklerim için

Yorum Gönder

 
Support : Copyright © 2011. Film İzle, Hd Film Filmi Full İzle, En İyi Film Keyfi - All Rights Reserved