Hep Bir Gangster Olmayı Hayal Etmiştim filmi izle




Gösterim tarihi: 26 Mart 2008 hdfilmfullizle.blogspot.com puanı: 7.7/10 IMDB puanı: 7.0/10 Yapım: 2007 Oyuncular: Alain Bashung, Anna Mouglalis, Arno, Edouard Baer, Jean Rochefort, Jean-Pierre Kalfon, Laurent Terzieff, Roger Dumas, Venantino Venantini Tür: Dram, Suç Senaryo: Samuel Benchetrit Yönetmen: Samuel Benchetrit Orijinal İsim: J’ai toujours rêvé d’être un gangster film etiketler : Hep Bir Gangster Olmayı Hayal Etmiştim izle, Hep Bir Gangster Olmayı Hayal Etmiştim filmi full izle, Hep Bir Gangster Olmayı Hayal Etmiştim türkce dublaj izle, film konusu : Yaşamlarını düzene koymak amacıyla küçük suçlar işleyen kişilerin aktarılmaya çalışıldığı dört farklı öykü bir kafeterya etrafında birleşecektir. 2008 Sundance Film Festivali’nde “en iyi senaryo” dalında ödül kazanan Fransız yapımı komedi Samuel Benchetrit imzasını taşımakta. IMDB’de 1500 kişi tarafından 7.0 puanıyla değerlendirilmiş olan Hep Bir Gangster Olmayı Hayal Etmiştim filmini izledikten sonra 16 Aşk filmini izlemenizi öneririz.
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Copyright © 2011. Film İzle, Hd Film Filmi Full İzle, En İyi Film Keyfi - All Rights Reserved